Friday, March 11, 2011

monink ~

Wish je monink . . but tak tido lagi pon . =.=  susah siod skang aku nak tido malam . padahal penad travelling dari bangi - kuala selangor . jaoh la siod . semuanya pasal cicak tokek . naseb baek kau mahal . kalau tak , lame dah aku combo jentik , sepak macam cicak dinding uh . hum2 , kalau kowg nak taw , tokek ni mahal gile do market die . dari puluh ribu sampai lah billion ! aku pun tak sure but rumors said diz unique lizard can cure deadly HIV do.  orang pun berebut la especially high class mat pet la . . . HAHA . mane taknye aku sanggup buad keje ni even pegang pon geli do . aku denga cite ade sowang mamat ni , jumpe tokek time camping . die halau but , tokek uh tak nak pegi . so , amek r kayu nak sebat . but tak sampai hati la plak .muke seposen je binatang uh . die pon bawak balek . sekali jual , harga 150j la do . Umur baru 20 dah ade lamborghini sebijik daa , even belom ade lesen pon . HAHA. harge baru 1j . tak luak pon 150j . cerita tu lah yang inspiring aku untuk teros bergiat aktif dalam keje ni . pagi ni aku ade urusan kat kuala selangor . mudah2 an jadi lah . mane taw , ade rezeki ? insyAllah  . . .=]






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...