Tuesday, March 22, 2011

oh problems . . . .

problems.
semua orang ada problem.
problem with buddies.
problem with moneys.
also problem with loves.
tapi bapak sedih kalau takde orang nak dikongsi kan ? =]
memang sedih.
padahal membe lepak ramai.
enjoy spending times together.
ye r.
siapa nak dengar problem kita yang takde kene mengena dengan dia.
simpan lah kau sorang - sorang.
hm. 


problems.
kalau pendam sakit.
kalau luah nampak kelemahan.
ape nak buat ?
dulu,
aku ada sorang sahabat.
yang aku selalu kongsi cerita.
aku rajin call dia.
until lost contact.
but alhamdulillah. :)
aku dapat contact dia balek. 
n aku try nak jadi macam dulu.
kadang - kadang aku rasa dia lah tempat yang aku boleh kongsi problem.
but aku salah.
dia dah tak macam dulu.
boleh kongsi cerita.
boleh kongsi problem.
kadang - kadang aku rasa macam dia terpaksa angkat call aku.
layan kepala aku.
dia dah berubah.
yup. maybe i was being bad to her once.
i'm sorry.i'm sorry.i'm sorry.
but i,ve changed.
seriously.
but who cares huh ?


problems.
lumrah ujian dari Tuhan.
buat hamba-Nya yang kadang kala alpa.
balasan atas dosa yang lepas.
kewajipan yang ditinggal.
lidah yang tanpa segan silu menghembus segala kata.
tanpa berfikir siapakah kita.
tanpa berfikir hati siapa.
hati yang sakit lantas berdoa.
maka termakbul suatu doa.
time tu, padan muka la.


problems.
pening - pening kepala.
pening lagi fikir bout dia.
apsal aku fikir pasal dia ?
nanti la aku cerita.
but now maybe have to forget bout her.
change to a better person.
a better life.
and a better faiz fahmi . . =]


4 comments:

  1. nice lohh .
    but u must chill okee :)

    ReplyDelete
  2. thx :)
    i always try to chill suda .
    but sometimes tak ly tahan do..
    haha
    but kene chill gak an ?
    so, ilek sudaa ..:)

    ReplyDelete
  3. memang lhaa , kadang kadang ter 'emo' kann kann ? so jangan layan sangat jiwe tuhh XD

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...