Tuesday, May 10, 2011

even its hard,but i still wanna say it . . bye2 Dunhill -.-

Alhamdulillah...
aku, Mohd Faizul Fahmi bin Adam..
920514 - **- **** ( birthday dah dekat ha ^^ )
melahirkan rasa kesyukuran pada hari ini,
coz dengan bangga nya aku dapat menahan diri dari merokok pada hari ini.
hoho.
a good start for a stopper, i guess.heh.
agak menyangap but still bole tahan plus rokok dah habis n malas nak pegi beli.ha.
btw, i am juz hoping it will last longer yet forever.
apsal yet forever ? haha. memang tak r gua nak teros stop.
yes aku akan kurangkan sampai aku stop.
hope dapatlah an.
aku sayang bini n anak aku nanti :)
( family tak include coz aku tak pena smoke depan diorang -.- )
insyAllah....




yang ni aku tak faham -.-

                 

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...