Saturday, April 9, 2011

guess what,aku buat facial ? hahha !

     tu diaaa.. buat facial meyh . nak jadi cun ke de ? HAHA. takde la..tak expect pon nak buat. cerita time cuti after exam yang lepas. aku balik jb. dah lama gile tak balik. last cuti raya cina kot. sangat rindu sama my family :) hari sabtu aku hang dengan fizi, membe gua time skola rendah dulu. hari tu, kitorang pegi angsana nak tengok cousin dia perform lah actually. walking otw to stage, si fizi nih jalan laju entah pe yang dikejar. aku yang tetinggal kat belakang, tetiba kena tarik dengan sowang minah nih. aku pon tekejut meyh. rupa2 nya dia bukak facial booth kat situ =.= . bebel2 pasal muka berminyak pejadah, fizi pon datang. dia bagi harga promotion ape bagai, aku malas nak buat pon. si fizi plak nak buat coz muka dia lagi teruk. ( minah tu cakap bukan aku, ok :p ) dia pon ajak lah aku skali. hurm. yelah -,- buat appoinment pukul 6.30 petang, kat bandar baru uda. 

     masok2, semua amoi. cun2 woahh. seko2 jenis tak reti pakai seluar. aku duk geleng kepala jek. (acah2 :p) lama nak mampos dalam tuh. 2 jam. aku sempat tetido lagi time2 tengah facial uh =.= time dia picit jerawat, mak oi ! aku rasa nak terangkat do. angkat pe ? ha.fikir bukan2 kowang nih -,- tetibe. aku rasa nak terangkat kaki nak sepak je amoi uh. sakit gila doh. amoi tu bole gelak, n dia kata nasib baik jerawat at muka aku sikit. kesian kat membe u tu lagi sakit. ( sumpah amoi tu cakap doh, fizi. aku tak tipu ! :p ) ok.tapi si fizi nih lagi hensem dari gua r.ha. aku dah confess, fair ok ? HAHA. lepas tuh, ada pakai mesin ntah ape nta. macam roller atas muka. lepas tu, ada renjatan elektrik lagi. ha. bapak cuak. nasib baik mata aku tertutup time tuh. after settle, kitorang pon chow lah dalam keadaan yang hensem ;D


sakai bhai..da macam ape gua tengok.HAHA


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...