Sunday, April 10, 2011

orang ajak aku kawin ? OMG !!

ye.
assalamualaikum n salam 1 malaysia kpd semua pembaca. di sini, aku berada dalam keadaan yang tidak tenang dan tak bole blah becoz of the statement above, but bole rilek lagi -,- . aku pon tak taw pehal dengan minah nih, tetiba ajak aku kawen. act, dia memang problem becoz of her mum's demand to get marry before the end of this year. gila punya mak -,- maybe becoz of she's getting 29 next year, and almost being 'andartu' for sure. aku kesian memang kesian, but decision dia, aku tak bole blah. aku muda lagi weyh nak kawen ! lagipon, hampa lah admire aku tuh, kalau aku nak kawen dah . HAHA. um. ok. tade sape pon nak hampa. aku sedar aku siapa -,- ehem. maybe memang dia desperate gila babi kot. hm. apepon, aku doakan dia jumpalah dengan jodoh yang soleh sepadan dengan diri dia. ingat ye adik2, orang yang baik untuk orang yang baik. hehs. tetiba. macam-macam orang zaman sekarang -,-

mula2 chat macam biasa jek. act 'korang' tuh, refer to group tokek aku yg lain. n tetiba jek......=.=



aku dah mula tak bole blah...




amek kau kene bebel -.-

n i was like...WTF ?!!








n after that, dia teros off n on balik. n aku buad bodo jek....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...