Tuesday, June 28, 2011

ade la sorang minah tu . . . .

tu dia. nak bergosip ka ? HAHA.
takde lah. juz nak berkongsi dengan korang bout 1 insiden 2 hari lepas. ( kot -..- )
sorang minah fb nih BUZZ aku at im. tak kenal. nak buat-buat kenal pon tak kenal.
so, aku pun tanya, " siapa ni ?" minah tu bole plak jawab, " org lah..." da memang siapa utk org. gila jugak minah ni. after chatting yang nta aku tak taw apa yg dia nak, dari i-u , aku-kau, sampi gua-lu ,aku pon stop layan si gila uh. n aku update status..



dia pun menyampuk kat status aku. rupa-rupanya baru aku faham. dia dok sound aku tulis macam budak skola rupanya..HAHA. sian kau aku tak faham kau sound ape do. oklah, miss-who-ever-you-are,aku rasa kau tu yg sakai pakai bahasa minah rempit. dandandan lu memalukan bahasa gua . ( anwar hadi punya skrip. HAHA )

 

utk pengguna bahasa rempit, boleh la ambik iktibar dr video nih. kalau still nak pakai, lantak korang la. takde kena mengena dgn aku pon.haha
ok lah mahu promote blog cun yg boleh dicontohi, membe aku gak, si betty and fatin. bukan calang-calang bhai. selected dalam segmen blog pilihan nizam ijam, si fatin tu.. si betty pon sama juz tak try join je..abes lah makin kembang korang yang dah kembang tu ? HAHAHA
cheers ;)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...