Sunday, July 3, 2011

Saturday ;)

WOAH! ITS SATURDAY ! xD 
ehem.ok. its saturday...-.-
apsal dengan sabtu ? actually i did plan to go to the HK event at qistina's school.
HK = hari keusahawanan.
Cool, huh ? ;) ok. tak cool -.-
aku saje buat qistina sakit hati, ckp tak dpt datang bagai.
sampai touching gila bhai minah uh. ape by ? merajuk seminggu ? HAHA.
plan nak gerak at 12, coz start tgah hari kot.. ( bukan tak bangun pagi ok -.- )

     that morning, i did on9 at 8 n nmpak ayah bawak klua tangga.
aduh. sape plak suruh buat wiring lg nih.
its been quite long ayah stop doing the wire-job since he slipped over the wet stairs and broke his ankle.
simen smpai ke peha do.
then, nak tak nak, i've to follow him and cancelled my plan.
tak pe r. pegi hari ahad jek. ( which supposed to be today la. but........* )
dah 59 org tua tu. 
tkkan nak bagi dia panjat tangga lagi. ha.
yes. ayah never asked me to follow him.
acah2 macho la tu tanak mintak tolong. HAHA.
and guess what, that day aku spend the whole day dengan ayah.
rasa macam ok la an, since senyap for 2 days.heh.
wiring apartment, pasang bout 8 lampu and 1 kipas.
settle bout 4.30pm, ayah mandi then drive cab plak.
gila rajin.
kalau sakit, nak cover macho jek cakap tak sakit.
itulah bapak aku..
itulah ayah..
yang tak pernah mengadu sakit, mintak tolong.
tahun depan, genaplah umur dia 60.
aku 20.

 
hari - hari aku mintak kt Tuhan
aku mintak kt Allah.
pnjangkan umur nya.
kurniakan kesihatan yang baik
dan berilah peluang pada aku.
buktikan kejayaan aku..
bagi ayah n ibu rest kt rumah..
dan aku menyara kehidupan ibu ayah and adik -adik..
amin...
Till this ;)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...