Saturday, December 3, 2011

pergi..

" Sy dah bersumpah cinta sy at awk smpai ble2 fahmi.. Awk tggu sy taw.. :) "


masihkah kau simpan
mawar yang ku beri
mungkin tak sewangi dulu
mungkin tak seindah dulu
tunggu aku ku akan datang

masihkah kau jaga
api cinta dariku
mungkin tak sehangat dulu
mungkin tak seterang dulu
tunggu aku ku akan datang
tunggu aku ku akan pulang
tunggu aku ku akan datana
tunggu aku ku akan pulang

kau segalanya bagiku
kau adalah duniaku
satu yang ku pinta
untuk tetap menunggu



"Janji sumpah mainan kau. 4 tahun cerita kita lakar, kenapa sekarang baru kau berubah. 2 tahun kau mintak aku tunggu, 2 hari kau jumpa dia hati kau dah berubah. Aku tak bodoh. Aku tak menyesal. Aku tahu ada hikmah. Aku tak dendam. Aku tahu dendam tak kemana. dan aku tahu, cinta yang pernah aku bagi, tak pernah ada pada siapasiapa 19tahun aku hidup..Aku halalkan semuanya. Aku maafkan semuanya. Aku harap kau pun sama. dan aku harap kau tak muncul dalam hidup aku lagi...

terima kasih. terima kasih, cinta.."











No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...